你说 你喜欢这个地方 赤红的泪水湿润了你的面颊

ebullient future - ELISA

Love' I've got to feel it
我感受到了爱

if you put your trust in me
如果你把你的信任给我

I know what my life would be
我便能望见人生的彼岸

Oh' you are all I ever need
oh 你是我唯一的追求

 

I tried to hear what you say
我试着聆听你的声音

So I pray' 
所以我在这里祈祷

but you're fading away
但你却逐渐远去

 

Don't go and break my fragile heart
留在我的身边不要伤害我脆弱的心灵

We won't fall apart
我们将永不分离

Cause you're my only star
因为你是我唯一的闪耀之星

 

I wonder why my tears come at night
我寻求着黑夜中流泪的缘由

Calling you' so like a little child
宛如孩子般呼喊着你

All the things you have in mind
我将一切埋于心底

I wish I could see you insides
渴望能够触摸你的内心

I feel alone and empty
我感到孤独和空虚

 

You're far' that's why I can't bear to be
我已不堪承受你的远去

Move on' but it's not that easy
前进的每一步都那么艰辛

Oh' don't you know I stall believe. 
oh 你不知道我仍然相信

 

No one can stand in your way

没人可以挽留你的步伐

Here I stay
所以我在此守候

There'll be another day
因为我相信总有一天

 

Won't cry and get rid of scars
我将不在哭,摆脱伤痛

Always in my heart
我心中每时每刻

Gotta find a way to start
都在寻找那一天的方向

 

How am I supposed to know what's right
我多么的想知什么是对

Missing you' and I do lose my mind
失去了你,我失去了我的心

Just wanna be by your side
只想在你身边

I will wait for your love and smile
我会等待你的笑容和你的爱

I've been thinking of you ' my dream... 
我曾想过你就是我的梦想

 

Every time I take a breath' feel brand new
每次我呼吸一口新的空气

Open up you heart with my key
用我的锁匙开启你的心扉

Oh' can't you hear my heartbeat
oh 你是否也听见我的心跳

 

My love' you've got to feel it
去感受你所获得的我的爱

And if we put our trust in you and me
和如果你把你的信任交托给我

You know what our lives would be
你将知晓我们人生的未来

Oh' you are the one I believe
oh 你就我所坚信


评论 ( 1 )
热度 ( 9 )
只展示最近三个月数据

© 鸟之穹鸣 | Powered by LOFTER